Pillow fight.

Lördagskvällen kunde väl ha varit mer händelsefull, men det var kul iaf. Man kan inte ha så mycket annat när man är med Tiny bby <3
Vi däckade rätt tidigt, runt tolvtiden. Sen vaknade jag igen vid tre och låg och kollade på tv till klockan fem eller något medans Tiny sov som en liten gris.
Nu på morgonen var vi lite halvt allmänt sega, så vi gick o käkade frullen som vi alltid käkar när hon är här;
Macka med potatissallad och caj P ^^
Sen gick vi upp till biljardhallen igen och slöglodde tv.
Sen börjar ungjäveln misshandla mig ;o
 Allt slutar med ett kuddkrig som Tiny vann -.-*


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback