Painting my world in watercolours

Följde med mamma och sis med in till stan för att sis skulle till sjukhuset. Så ville jag inte följa med in, jag tycker inte om sjukhus sådär jättemycket. Så jag lånade lite pengar av mamma och knallade ner till bokhandeln.
Tittade i lite böcker och hittade massor som jag skulle vilja ha. Min önskelista i jul kommer bli lång, haha.
Men köpte iallfall ett nytt skissblock och akvarellfärger. Jag köpte inget akvarell block för jag var övertygad att jag hade det hemma. Tror ni inte att jag inte har några hemma sen? Jag blev lite lack för jag är verkligen sugen på att måla akvarell, men jag får nöja mig med lite kol och blyerts teckningar nu. Får köpa block nästa gång jag är  stan.

Ska käka lite, sen ska jag ner och träffa Stina sötan och Zebbe aka Anton ^^


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback