Mysis

Skolan har faktiskt funkat hyfsat idag. Hade bild idag med. Vi håller på med akvareller. Så jävla roligt alltså. Vi skulle göra en landskaps bild. Jag gjorde en med en väg som kröker sig och en stenmur. Blev faktiskt rätt nöjd med den. (Och ja mimmie + Tiny, man KAN bli nöjd över något man gjort själv) Bild är fan ett av mina favoritämnen <3



Ska till Sara bby ikväll med. Ska bli lite mys med brudarna där.
Får se om jag sover där eller om jag sticker hem på kvällen.
Har inte sådan stor lust och sova hos någon annan just nu, men vi får se hur det blir.


Kommentarer
Postat av: mimmie

DU kan det ja xD

men inte jag, hahhahaah <3

2008-09-12 @ 19:05:58

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback