Miss blue eyes, you're a secret I'll keep.

Blä jävla pissdag. Har varit trött som ett helt jävla kompani idag, och jag har maaaaaaassor att plugga och jag kommer aldrig hinna klart.  Någon som vill bli min privatlärare ? x]
Det enda som typ gik bra idag var franskan, som vi gjorde typ ingenting på.
Bläbläbläbläbläbläbläääää,(hahah, awww.. Kom precis på hur gulligt "usch" kan låta :3) jag vill börja nyyy skola, som jag förresten inte kommer komma in på. Jag ska fan hoppa av skolan o börja jobba istället. Blir hora eller ngt.
Tiny kunde ju inte hålla käften om Harry Potter på håltimmen heller xD I typ 1 timme och 10 minuter babblade hon om det, jag höll på att strypa henne x]
Sen fick hon skrattanfall, för det finns en trehövdad hund som heter Fluffy där i. Då hade hon tydligen fått en bild framför sig;
Jag med tre huvuden och nos xD
Hahaha fråga mig inte hur hon får ihop allting x]




Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback