LÖRDAG! :]





Oh idag kommer bli en toppen dag.
Först på dagen ska jag och Tiny ner och gå en runda på marknaden som är här. Haha, se om man kanske hittar ngn tuff t-shirt där. Förhoppningsvis träffar vi Sebastian & Uffe också. Har inte träffat Uffe sen K-O.
Så det kommer bli lite skoj.

Sen på kvällen kommer både Tiny och Sara bby till mig.
Ska förfesta lite innan vi drar vidare, fast bara Sara & jag, för Tiny kunde inte följa med :/
Men iallfall så drar vi vidare, och så ska vi se orremannen, eller han som har gjort "Bag in the box"  haha.
Kommer bli så sjukt kul, jag kommer skratta som en galning, + jag kommer se tuff ut ;]
Lovar att slänga upp en bild på hur jag såg ut.



Ha en bra lördag darlings!
Puuuuuuss ;*

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback