I feel happyness, real happyness.


Jag känner mig glad. Glad på riktigt alltså.
Känns helt jävla underbart! Har inte kännt så här på ett bra tag. Nu känner jag att jag har orken till att ta tag i mitt liv.
Det är enklare att fokusera i skolan nu, och jag får inte lika många vredesutbrott som jag fick innan, och det är nog mami ganska glad för. Haha. Så jag lägger mycket av min energi på skolarbete nu, och vilket jag tror kommer löna sig för mina betyg. Jag har drömmar, och jag har mål med mitt liv, och nu har jag tillräckligt med energi för att börja kämpa för dom.
Har inga sömnproblem längre, iochförsig har jag inte haft sömnproblem på några veckor nu, men det är skönt att kunna sova om nätterna nu.
Jag får allt sällan ångestattacker om kvällarna, och är inte lika paniskt rädd för allting. Det är verkligen som mitt liv har börjat om på nytt igen.
Vet inte riktigt vad som har fått mig att känna så här igen, men vad det än är så är jag evigt tacksam.

Kommentarer
Postat av: Johanna

åå vilken fin bild verkligen....

2008-09-17 @ 17:44:27
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback