DANGER DANGER, SHE'S GONNA KILL SOMEONE

Nu jävlar är jag förbannad, jag tog hem min so-uppgift för att jobba lite, för det är en väldigt stor uppgift, och då har man fått lite länkar man ska använda, b.la NE. Men nu är det bara så att man måste vara abbonent där, så tänkte jag "det är väl bara bli det då".  DÅ KOSTAR DET 549 SPÄNN!  Så nu kan jag inte göra någonting, är skitsur och jag ska snacka med min lärare imorgon. + Att jag måste göra en fucking utvärdering på utvecklingssamtalet jag hade i torsdags.

Gah jag blir fan galen.


Så nu måste jag gå och städa mitt rum, fru kommer ju på onsdag <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

What? Snacka om saftig summa. Men har inte skolan ett abonnemang?

2008-09-22 @ 17:43:53
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback