Tårta, barn och lego.

Kommit hem från Nässjö nu. Har varit på barnkalas för min käre systerson som fyllde 7 nu i veckan. Det är inte klokt va tiden går fort egentligen. Han fyllde precis 7, sis fyller 18 om några månader. Jag menar va fan, för mig är hon fortfarande typ 15 x]
Men om vi återfår fokuset på barnkalaset. Bror och hans tjej var där. Lite blandade känslor om det där faktiskt.
Men det var otroligt trevligt, men äldsta sis hade lagat smarrig smörgåstårta. Hon är typ bäst på att laga mat, haha okej delad plats med mig då ;]
Lillkillen fick massa legogrejer, så delar av gästerna fick i uppdrag att pilla ihop allting.

Så nu sitter jag här hemma, hade tänkt att skriva över min so uppgift till datan, men smarta Fluffiie glömde boken i skolan så det blir inget med det. Ska nog gå och hämta en sopsäck och rensa min garderob. Snart får jag ju mina försäkringspengar och då lär det bli lite nya kläder.
Så ikväll lär jag städa och fixa, sen blir det väl att prata med min man också ;D


Puss på er  är i;*

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback