Sömnlös

Vaknade vid 06.11 idag. Haha på pricken med minuten och allt.
Jobbigt, jag kunde verkligen inte somna om. Så nu sitter jag typ helt galet trött och skriver lite.
Trött som ett as men kan inte somna.
Tänker för mycket också, men hey, jag är tjej. Det är sånt vi tjejer gör. Haha usch va orättvist livet är egentligen.
Hah nu ska jag väl ha winat färdigt. hah.

Ska iallafall på bomässa med mami idag. Och nej hjärtat, det är ingen mässa man flyttar in på.
Hon frågade mig igår om jag ville gå, och jag vet att hon inte hade gått själv, och eftersom jag vet att hon vill så sa jag att jag kan följa med henne.  Haha, hon är så söt min mamma, hon blev typ helt glad.

Haha, jag sitter och kollar på Lattjo Lajban xD
Just nu är det Postis Per xD
Det har jag inte sett sen Sebastian (min systerson) var mindre.

Aja, ska försöka skriva lite.
Puss på er ;*

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback