Min herres order.

Han sitter på min
axel och viskar i mitt öra;


Den dagen du kan gå
på snö utan att lämna spår, då ska jag
berömma dig.

Den dagen du kan gå på händer runt jorde, då
ska jag erkänna din styrka.

Den dagen alla män i världen har friat till dig, då
ska jag tro att du är älskad.

Den dagen du kan prata alla världens språk flytande,
då ska jag inse att du är duktig.

Den dagen du är förstasidemodell i alla tidningar under
samma dag, då ska jag påstå att du är
snygg.

Den dagen du är perfekt, då ska jag lämna dig
ifred.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback