Life is a bitch, and so am I.

Idag har jag äntligen skaffat mitt akvarellblock ^^
Jag köpte till och med två stycken, ett stort och ett litet.  Har köpt en svart "tuchpenna" och en bok och en rosa extern hårddisk också.  Köpte comviq kort också, så nu har jag två telefoner. Haha, så jag har suttit och pimpat min telefon ikväll, inte för jag vet o det blev så mycket snyggare men xD
Nu ska jag samla ihop lite kraft och städa mitt rum, sen ska jag ta en kopp te, tända lite ljus och mysa i min soffa :]



Puuuuss ;*

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback