I'm back in the game

Tillbaka hemma ifrån huvudstaden.  Jag vet att ni har saknat mig.
Så nu är ni säkert nyfikna på vad jag har haft för mig där uppe. Jag ska inte ge er alla detaljer och så vidare, men jag ska sammanfatta det lite;


-  Te-time hos kussen

- Mentalt kaos p.g.a att jag inte hittade en vinterjacka ^^

- Rallybrudar i typ skitsköna biostolar.

- 2 helt fucking unbeliveble dagar med bejbi.

- Slajm-time fer sure

- Middag med bror och hans tjej


Ah, det är väl min resa i stora drag. Nu ska jag fortsätta slappa.
Jag har fått mitt rum städat + en 32 tums tv när jag har varit borta. Haha jag borde kanske åka iväg oftare.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback