Well, what can i say ? I was bored.

1. Jag har insett att min senaste kyss... Var alldeles förlänge sen.
2. Jag lyssnar på... datorns surr.
3. Jag pratar för... konstigt ? xp
4. Jag tycker om... att det snart är jul.
5. Igår var jag... depp as hell.
6. Min första riktiga kyss...var med bejbi.
7. Jag avskyr när folk... tror dom vet allting
8. Kärleken är det... svåraste.
9. Jag gillar att... sitta och mysa med tända ljus.
10. Jag kommer alltid att... stå för vad jag tycker.
11. Jag är hemligt förälskad i... well, i dont know.
12. Sist jag grät var...igår.
13. När jag är glad... sjunger jag.
14. När jag vaknar på morgonen... brukar jag gäspa och stäcka på mig.
15. Innan jag går och lägger mig... skickar jag godnatt sms.
16. Just nu tänker jag på... allt mellan himmel och jord.
18. Idag har jag... tagit lite kort o chillat.
19. I natt ska jag... förhoppningsvis sova.
20. I morgon... ska jag till plugget.
21. Jag vill... börja gymnasiet.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback