Maybe a new day will follow..

Usch på denna dag. Känner att jag får fler o fler dagar jag bara vill riva ur kalendern. Men men, man får ta det som det kommer. Har beställt krans till lucian idag iallfall. Kröningen är på lördag, är fett nyfiken på vem som blir lucia i år.
Lucian kommer också ta upp alla mina helger nu några veckor framöver med uppträden hit och dit.
Vad har jag gett mig in på egentligen ?
Ska baka mina pepparkaks muffins till julskyltningen också, då både klassen och franskan ska sälja dom.


Nu skare bli lite chill, har egentligen hur mycket som helst att göra men har ingen lust/ork



Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback