Gör mig frisk!

Skoldagen idag har väl varit okej. Hade feber inatt så har varit hängig hela dagen och haft så jävla ont i halsen.
Dagen börade med ett dubbelpass i engelska, men det var rätt chill. Vi kollade på ett avsnitt av morden i midsommer. Rätt najs. Sen blev det dubbelpass i hemkunskap. Vi bakade hallonkaka, min och beckas blev lätt godast. Började med skrivuppgiften också. Göra en matsedel för en vecka till en barnfamilj. 7 luncher och 7 middagar med efterrätt. Rätt skoj faktiskt, jag kom på alla maträtterna så jag ska bara komma på efterrätter också. Det ska ju vara ekonomiskt och sånt, typ inte för lång tid och göra för att det är en barnfamilj. Tänkte att man kunde ha panacotta först, men det tar ju lite tid och göra och så.  Efter hemkunskapen, då var det dags för idrott, men eftersom jag var lagom hängig så var jag inte med utan jag satt och pluggade duktig som man är.
Hela skoldagen avslutades med luciaträning. Verkligen lätt att sjunga höga toner när man har ont i halsen (Y)
Aja, alltid kul att sjunga.


Känner mig fortfarande hängig och mamma sa att om jag blir sjuk så skjuter vi upp att kolla på skolan. Men fan heller, jag vill inte skjuta upp det, jag vill kolla på skolan nu i helgen, både av den ena och den andra anledningen.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback