She is a freak.

usch, jag känner mig som en zoombie. Inga direkta känslor eller tankar, bara helt nedrans tom.
Sitter och avnjuter ett glas apelsinjucie (stavning?) och funderar på vad jag ska göra.
Känns som om jag skulle behöva prata med någon. Vad som är ännu jobbigare är att jag har telfonskräck, så jag tycker inte om att prata i telefon. Saknar massa människor. Känner mig så ensam.
En sak jag knappt kan bärga mig till är tills jag flyttar. Ska bli så jävla skönt faktiskt. Hoppas hoppas hoppas att jag kommer in på Westerlundska nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kanske är det som blir en nystart tjejen och finns det ingen du kan tala live med? kramar

2008-12-23 @ 16:17:20
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback