Schoolgirl goes rockchick ?

Haha nu ska jag leka lite modebloggare. Vem vet, det kanske är kul? ;]
Iallfall, jag plockade undan lite tvätt igår och så tänkte jag att jag kunde slänga mina jeans i tvätten för att jag har inte tvättat dom på ett tag. Men jag är så smart att jag lägger ALLA mina jeans i tvätten -.-
Så nu snurrar ett par av dom runt i torktumlaren, förhoppningsvis krymper dom inte för mycket, så jag får på mig dom. Haha.
Men iallafall, jag är värsta GG-inspirerad idag. För er som inte förstår min förkortning står GG för GossipGirl.
Vit skjorta, en svart sidenband jag har knutit i kragen som en rosett och en röd cardigan över det.
Snyggt och typiskt mig ;] Jag ska försöka langa en bild i eftermiddag, orkar inte krångla med det nu ^^


Ha en bra onsdag!



UPPDATE: Screw den röda cardiganen, vi kör lite med rockiga stilen utan ;]

Kommentarer
Postat av: Daniel

GG e så bra så. bättre än läxor

2008-12-10 @ 16:05:36
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback