Plugg OS!

IDag har Fluffie struntat i en aktivitetsdag i skolan och är hemma och pluggar istället. Dom har valt världens sämsta tillfälle att sätta den jävla dagen. Det är nu vi har som mest.
Så planeringen idag är:


- Skriva färdigt uppsatsen i litteraturhistoria

- Skriva musik uppsatsen i rockhistoria

-  Leta upp fakta till NOn så man kan ha en diskussion på måndag.

-  Försöka dricka så mycket te som möjligt, jag känner att jag håller på att bli förkyld.

-  Förhoppningsvis hinna sova lite eftersom jag knappt fått en blund inatt.


Ja, så jag kanske slänger in ett inlägg vid lunch om hur det går.
Ha en bra onsdag!

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback