Mummy thinks that i'm a dolly.

Jag blir frustrerad. Nej inte frustrerad, jag blir riktigt jävla rosenrasande! På vad ? Jo det ska jag tala om för er.
Skönhetstävlingar för barn! Nog för att jag hatar skönhetstävlingar i sig, men när dom sminkar och donar med en 3 åring kan man inte bli annat än förbannad. Mammor som behandlar deras döttrar som om dom vore dockor! Sätter på dom lösögonfransar och sminkar dom så att dom ser ut som små barbies. Dom sätter på dom höhklackat och hotar med stryk om döttrarna inte gör som mammorna vill. Ja lovar, hade jag gått in på en sådan tävling hade dom mammorna fått veta att dom levde!  Ge mammorna dockor istället som dom kan leka med! Låt barnen få vara barn!



Tycker ni hon ser lycklig ut ?

Kommentarer
Postat av: Linda

SV: Jag tycker verkligen du ska läsa den.. den kommer påverka ditt liv till det positiva! Svarar från loserangel.blogg Kram

2008-12-07 @ 16:57:48
URL: http://lindastar.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

Nejmen fy.. vad ledsen jag blir nu :( seriöst, VARFÖR? egotrippade mammor som inte har något vett i skallen alls! hur fan tänker man!



sv: ja hon är ju det, ååh, stor förebild <3

2008-12-07 @ 17:12:50
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback