Let her go.

Hade fått värsta söta mailet idag;

"började prata med en as söt tjej idag
en tjej som gör mig så otrolig glad
men ser i hennes ögon
att det är någon
som  berättar för henne varje dag
att hon inte får vara glad
hon går där och är ledsen varje dag
och förstår itne att hon är den sötaste tycker jag
så söt och så underbart nice  
min ida och det är fan inte katt bajs 
denna dikten är bara för dig
hoppas att du vet att jag finns för dig  min tjej"

Ibland är män bara för söta. Nu ska jag fortsätta lyssna på Miss Li, världens tuffaste brud.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback