Hot & Not


-   Trevliga människor.  Ni vet sådana där människor man bara inte kan få nog av. Trevliga och charmanta personer, Me like big time.


-   Reor.  Praktiskt taget alla affärer har reor nu. Vilket är fabulous för dom som har begränsad budget eller är snål som en smålänning (jag tillhör kategori nr 2).


-  Jullov.  Alltså jag njuter verkligen av varje liten sekund av mitt lov. Jag är lite ensamvarg av mig så jag tycker det är skönt att vara för mig själv. Ett plus är ju också att man kan sova bort halva dagen.




- Att vara sjuk.  Ja jag ska whina lite till om att vara sjuk. Dagens i-landsproblem; blonda bortskämda brudjäveln har fått lite snuva och kan inte prata.

-   Folkhysterin.   Nog för jag som sagt gillar reor, men folk blir ju som galna. Proppfullt i varendra affär och hittar du ett plagg du vill ha så finns den antingen inte i din storlek eller så snor bruden före dig den. Tacka vet jag att sitta hemma och shoppa på nätet.

-  Saknad.  Jag toteras seriöst. Inte hade jag trott att man kan sakna personer så här mycket. Människan är ju trots allt ett folkdjur, och är den inte i grupp så känner den sig ensam. Tillochmed en ensamvarg som jag behöver närhet ibland.




Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback