En natt med mig och du är beroende

Usch, idag har jag tappat rösten så jag kan inte prata överhuvutaget. Såklart ska ju typ telefonen ringa nonstop också.
Jag vill inte vara sjuk. Blää, jag orkar inte med det också.
Iallfall, idag så ska jag planera lite för middagen imorgon. Lite vilken dryck som passar och så vidare. Haha jag känner att jag verkligen engagerar mig i det här. Men va fan, jag ska ju inte göra något annat ändå.
Så sjukt trött med. Haha satt uppe till klockan tre i morse med någon trevlig snubbe. Har inte skrattat så mycket på länge. Det roliga är att han skulle upp och jobba idag typ vid 9. Poor guy, fast jag kan inte hjälpa att dom inte vill lämna mig ;]

Kommentarer
Postat av: Elli

Usch,surt att kraxa ;-) Ja,sommaren vore något det nu!

2008-12-30 @ 13:33:50
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback