Atjoo, atjoo, atjoooo, prosit.

Vaknade idag och märker att jag har blivit så nedrans förkyld! Halsen gör skitont och näsan rinner.
Så det första man gör är att gå ner att göra en stor kopp te. Vilket har hjälpt lite för halsen. Kanske borde hälla lite i näsan också och se om det hjälper. Hah nej lugn nu, så blond är jag faktiskt inte så att jag skulle göra det.
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag.(som vanligt). Men jag ahr liksom tappat lusten att vara med människor.
Jag tycker det är skönt att jag kan gå en hel dag utan att behöva träffa någon. Vila upp mig inför skolan liksom. Jag har nämligen ett och annat att reda ut med mig själv.

Nu ska jag börja planera nyårsmiddagen. Jag lagar nämligen trerätters middag till mina föräldrar iår.
Jag återkommer när jag gjort den klar.


Ha en fortsatt bra söndag!

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback