Why so serious ?

WAAAAAAAH; BATMAN VAR SÅ SJUUUUUUUUUKT JÄVLA BRA! I LOVE IT!
Om ni inte har sett den så måååååååååååååste ni se den!
Hela dagen var super iochförsig. Tyckte om att umgås med er brudar, ni fick mig att le. Tack ;*
Jag sa ju att jag var tvungen o köpa massa grejs, och jag lyckades spendera 1500:- på;

- Ett par svarta jeans (Dom är lite låga men dom sitter perfa annars)
- Balsamspray + värmeskyddande
- Ett par skittuffa dojjor (Ni ska få se dom sen)
- Hårband
- Present till mami


Känner mig nöjd med hela dagen som sagt. Det måste vi göra om girls <3

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback