Åh, jag är så kär i.. en kuk ?

Jag har märkt hur jävla homofobiska människor är nuförtiden. Jag förstår inte riktigt hur dom tänker, jag menar, tror dom att dom homo/bisexuella människorna ska bita dom eller något ? Det är människor precis som alla andra.
När jag hör saker som "Fan va äckligt, han är typ bög" , då blir jag riktigt jääääävla lack.
Jag menar, skulle en människa vara mindre värd bara för den var homo/bisexuell ?


Själv är jag bisexuell , jag anser att man blir kär i personen och inte i könet. Det är få som jag har berättat det för innan, men nu orkar jag inte smyga med det längre, det är en del av mig och gillar ni inte det så kan jag inget göra.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback