Vem är hon ?

Fan, jag har fått en identitets kris. Jag vet, jag vet, det hör till att vara tonåring. Men så här vilsen har jag nog aldrig känt mig. Vem är jag egentligen ? Jag försöker anpassa mig till allt o alla, men vem är jag på riktigt ?
Det är med gråten i halsen jag sitter och skriver det här. Jag vet inte vad jag ska säga, eller vad jag ska göra för att det ska bli bra igen.
Jag känner mig ensam även om jag omges av massor av människor. Jag vill bara kunna se mig själv i spegeln och känna;
Detta är jag, det här är vem jag är på riktigt.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback