Rise and shine sweetheart.

Usch, nu känner jag att jag borde gått o lagt mig tidigare igår kväll. Ska cykla massa mil idag. Kommer faktiskt bli riktigt kul, ser fram emot ikväll för att se vad vi hittar på för bus då :]
Jag tycker om mig klass, dom är braiga :] <3
Men jag kommer faen ha den största/fetaste väskan av oss alla. Haha så har det alltid varit, men hey, that´s me :]
Haha kommer se så sjukt rolig ut i cykelhjälm, jag menar, tänk er själva;
Ungefär 20 ungdomar kommer cyklandes på en rad och alla har cykelhjälm. Haha jag skrattar bara jag tänker på det.

Men nu ska jag fixa det sista och sen drar jag, kommer inte hem förrens på fredag och då ska ni få höra hur fucking kul vi hade ;]


Sakna mig inte för mycket ;]
Puuuuuuuuss :*

Kommentarer
Postat av: Katrin

Varför tror du att du kommer att se så rolig ut i cykelhjälm? det är ju faktiskt för ens egen säkerhet! Jag tror du ser jättetuff ut i hjälm!!

2008-08-29 @ 18:52:57
Postat av: Anonym

.

2008-08-29 @ 18:57:48

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback