Pisspotta

Idag har varit en fucking äckeldag. Mått verkligen rumpa.
Var på ikea med mami & sis och fixade lite saker till sis lägenhet. Sen hem o typ lyssna på musik o vara allmänt känslolös. Hatar det här, jag mår nästan hellre dålig och känner smärta än är helt tom.
Sis kom in till mig sen, fan va jag älskar henne.
Finns nog ingen person i världen som kan få mig på bättre humör så snabbt som hon kan.
Jag vet inte hur jag ska klara mig nu utan henne när skolan börjar. Men jag får ju träffa henne på helgerna iaf.
Skulle hon på något sätt försvinna skulle jag aldrig klara mig.


Förlorar jag dig,förlorar världen mig.

Kommentarer
Postat av: Stefan

2 vackra tjejer :D

2008-08-18 @ 04:49:55
URL: http://www.stefan-jensen.com

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback