Kungen av texter.

Waaah, helt jävla fucking unbelivible!
Det var nog en av dom bästa kvällarna i mitt liv, och då är jag seriös!
 Inte nog med att jag fick se och höra kungen av alla texter, utan jag fick en ny tjej som man defenetivt ska lyssna på. Och det är Miss Li.
Sjuuuuuukt jävla grym , ingen låt hon spelade var dålig eller sådär, alla var SKITBRA!
Man blir så sjukt glad av hennes musik. Sån musik behöver jag just nu.

Men tillbaka till kungen, så sjuuukt bra. Mådde så bra när man stod där i publiken och hörde musiken och kände närvaron. Det är kärlek de <3
Han är kungen av att skriva vackra texter som man kan relatera till.



Det fanns bara en yttepytte-liten baksida på kvällen, det var att jag kom att tänka på personen som fick mig att börja lyssna på L.W.
Blev påmind om hur mycket jag egentligen saknar honom..

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback