Första skoldagen.

Första skoldagen avklarad då. Skönt att se alla gamla goa ungar igen. Hela dagen har bara gått åt till massa information och sånt. Vi fick våra scheman också.
2 timmar och 50 minuters lektion på måndagar. Jag gillar måndagar ^-^

Imorgon har vi typ OS x] Haha vi kommer suga purjolök. MEn va faaaaen, lite får man väl bjuda på sig själv :]
Alla nya sjuor har typ muckat med mig idag ;O
Dom glor som satan på mig x] Jag menar, va faen ?  x]


Nu måste jag nog äta ngt, är hungrig som en apa :]
Pusssssssssss i ljumsken :*

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback