A freaking onsdag ^-^

"Ska några fingrar vara i mig så ska det fan vara mina egna"


Puh, kom hem från stan för en stund sedan. Har köpt en ny jacka o mumsigt godis till imorgon.
Imorgon ska jag nämligen cykla en runda med klassen på sammanlagt typ 5 mil. Ska sova på vandrahem och lite sånt. Ska faktiskt bli kul, våran klass har alltid så skoj tillsammans :]
Jag ska dela rum med Tiny, Stina och Lisa, det är braiga tjejer det där <3


Har hittat ett gymnasium jag vill söka till också, så nu ska jag sätta mig o skriva ett mail till dom :]
Hörs sen :]





PUUUUUUUUSS :*

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback